Naši ugovori o održavanju fleksibilni su u pogledu funkcija i mogućnosti za bilo koju marku i proizvođača liftova. Nudimo razne ugovore o održavanju, od sveobuhvatnih visoko standardiziranih do individualno prilagođenih, kako bismo odgovorili specifičnim zahtevima.
Naše funkcije unapred pripremljenog servisa predstavljaju osnovu za vaš ugovor individualnog ili integralnog servisa. Svi ugovori mogu da se prošire opcijama servisa i spremni su za bilo koji brend ili model lifta ili pokretnih stepenica.
Mi održavamo sve brendove. Zapravo, 50 % portfolija održavanja kompanije Schindler sastoji se od proizvoda ili modela koje nije proizvela kompanija Schindler.
Dežurna telefonska linija i obuka za odgovorno lice za opremu na terenu.
Schindler obavlja sve vrste popravki na vašim liftovima i pokretnim stepenicama/trakama.
Provera statusa jedinica uključuje izveštaje i obaveštenja u slučaju otkrivanja neregularnosti.
Trenutni odziv u slučaju problema podrazumeva oslobađanje zarobljenih putnika 24/7.
Redovna inspekcija na terenu uključuje osnovne radove održavanja prema važećem Pravilniku RS.
Naša opcija informisanja vas drži u toku. Transparentnosti i potpunoj kontroli dodeljeno je više komunikacionih kanala preko kojih se prosleđuju izveštaji.
Naši pregledi obuhvataju periodične bezbednosne provere mimo nacionalnih normi, plus koordinacija i podrška regulatornih tela.
Naša opcija za fleksibilno održavanje i zakazivanje radova popravki. Uz mogućnost servisiranja mimo radnog vremena – i intervencije po pozivu tokom 24/7.
Naš stalni nadzor i usluga reagovanja omogućavaju nam da pratimo i analiziramo opremu – kao i da obavljamo provere stanja.
Naša usluga alarma u kabini omogućava putnicima da se povežu sa nekim od našeg obučenog osoblja. Oslobađanje zarobljenih putnika je obezbeđeno.